Followers

Monday, September 16, 2013

Cerita Cintaku

Ni mengisahkan cerita cinta aku...hehe...dgn Mr RoRy...how i miss him so much... esok  birthday dia bha... emm..sedih sangat kena sambut sorg kat cni..anyway..harap dia sihat kat sana...love u my Mr


Sebelum mengenalimu
Aku tak tahu apa itu cinta
Aku tak percaya itu cinta
Cinta itu indah khabar dari rupa
Jiwaku kosong
Di sebalik pengalaman teman
Namun kuputuskan
Untuk mencoba mengenalmu
Berharap nanti akan kutemu cinta

Di saat mengenalmu
Aku rasa serba salah
Aku rasa bersalah
Kerna aku tidak jujur
Hanya sekadar ingin mencuba
Seakan aku mempermainkanmu
Bila mana aku sekadar berbasa basi

Namun kau tak berputus asa
Menyemai benih-benih cinta
Menanam bibit-bibit rindu
Menyiram rasa sayang
Menjaga hatiku
Membuatku tersedar
Bahawa aku tidak salah
Tidak salah mengenalimu
Pintu hatiku roboh olehmu
Oleh cintamu yang tak berbagi

Setelah aku mengenalimu
Bersamamu aku bertemu segala rasa
Tak sanggup ku kehilanganmu sayang
Namamu tersemat di hatiku
Wajahmu senantiasa terbayang di mataku
Senyumanmu menjadi teman tidurku

Oh betapa indahnya bila bersamamu
Segala yang sukar menjadi mudah
Bila mana sendiri menjadi berdua
Menharung segala dugaan
Segala duri dalam bercinta

Ya Tuhan,
Kini dia jauh di sisiku
Perginya demi masa depan kami berdua
Jagalah dia untukku
Aku di sini tetap menantinya
Menunggu tidak jemu

Berbekalkan rasa rindu cintaku padanya

No comments: