Followers

Sunday, March 13, 2011

130311 20th BirthDay!!!

Hahaha....actually its my cousin's birthday...
Hari ni adalah tarikh berSejarah die coz die dah meranggak masuk ke alam alaf 20....good bye angka 1+ hi angka 2+...sewaktu dgn umur aku nie hehe...malu la nak cakap...mmg la angka 2 tp yg + tuh ckit lg nak masuk tut...haha..paham2 sendiri laa..
ni laa..birthday cake die..comey x comey x...
yumm sedapnyer! ^^ coklat coklat
Sempena besday die nih kami beli kek ni....cehh, mcm aku yg beli tp junior kmi yang tolong beli kan..ngam2 die gi CP beli barang tu laa minta tolong die belikan kek....nak beli kat secret recipe tapi da xde cake tgl yg besaw2 jaaa...nanti kalo beli yg besaw sangat sape la yg nak mkn kann...nanti membazir jaa..soo..beli kat southern jaa...yg penting ikhlas kann..hee~
Suprise bha utk die nih...die xtau tapi lucu pulak aku rase...
cousin aku nih..namanya veronica hmm..igt nak selit skali pic die kat cni tapi nnt bf die marah pulak....byk peminat...(mengada pulak aku kt cni yer)....
Belah tepi kek....uniknyer
Happy birthday!sowe la...xdapat nak letak nama coz penuh tengah cake nih
banyak nak ckap tapi malas nak taip...hiii..share gmbr pun cukup la yer...
Apapun...segulung, sebakul, sebaldi, semangguk, sepinggan, se apa2 jela TERIMA KASIH pada semua yang terlibat sama dalam sesi penggambaran eh..salah...sesi suprise kali nih... kepada genk2 dan rumate tersyang sekalian MingRei, AziraJulia, Jeqhlin, diriku sendiri (yg ade mase tu laa...) n xlupe jugak lah kepada besday girl kite....panggil je icca (sebok je tukar nma org)
haaa....tengok nih
Habis daa kek....sowe....hihihi....

tetapi???? ada kisah tragic di sebalik kisah happy nih...nak tauu x ape...tapi korang jgn gelak kan aku tau....

kat mane korang nak dapat tengok pic nih...original dr blog aku nih jelaa
'omg i burned my nail'
Nii lah...apa kes? akibatnya bila tengah kelam kabut nak nyalakan lilin kat kek....sampai ternyalakan kuku sendiri bah..cian kuku aku tau....
dun try tis at home yaa....
nanti laen pulak yang terbakar...hahaha


No comments: